close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לשומרי מסורת שמחפשים מדינה ירוקה מעניינת לנפוש בה בקיץ

מערכת שורשכד אב, תשפא02/08/2021

נסיעה לחו"ל היא תמיד דבר מרגש ומשפחות רבות מתכננות לאורך תקופה ארוכה את הנסיעה שלהם וכשהם חוזרים

תגיות:
מדינות מעניינות
נסיעה לחו"ל היא תמיד דבר מרגש ומשפחות רבות מתכננות לאורך תקופה ארוכה את הנסיעה שלהם וכשהם חוזרים, הם כבר מתכננים את הנסיעה ליעד הבא. בתחילת הדרך אנשים נוסעים בדרך כלל למקומות המוכרים ביותר כמו פריז, לונדון, אמסטרדם ועוד. אך עם השנים ולאחר שביקרו במדינות רבות, הם תמיד מחפשים מקומות אטרקטיביים שלא כולם ביקרו בהם וזאת כדי לראות מראות יוצאי דופן. אחת מהאפשרויות של מדינות מעניינות היא איסלנד. במדינה זו אפשר לראות נופים ותופעות טבע מדהימות כמו לדוגמה הזוהר הצפוני שאף אחד לא ישכח גם לאחר שנים רבות.

מכיוון
שמדובר במדינה מאד מיוחדת ששמונים אחוז משטחה מכוסה בקרחונים, הדרך הנכונה לנסוע לשם היא באמצעות טיול מאורגן לאיסלנד לשומרי מסורת אשר מתוכנן באופן מדוקדק ומותאם לשומרי המסורת. משך הטיול הוא בדרך כלל בין 12-10 ימים ולכן המטיילים מביאים איתם אוכל כשר לימים הראשונים שאינו מתקלקל כמו לדוגמה שימורים וקרקרים. כאשר מגיעים אל מדינות מעניינות כמו איסלנד אין בה בתי מלון כמו בקפריסין שהכשירו את אחד האולמות בבית המלון לטובת הישראלים והם מבשלים שם אוכל כשר על פי ההנחיות של הרב המקומי. אך עם זאת יש דרכים לדאוג לאוכל כשר על פי אורח החיים של הישראלים.

נופים מרהיבים ונדירים
הנופים של איסלנד הם בחצי האי סנייפלסנס, צוקי הבזלת המרשימים ושלל החיות שנתקלים בהם בעת הטיולים. אגם מיוואטן היוצא דופן, משולש הזהב, שמורת הסלעים הצבעוניים ועיר הבירה ריקיאוויק. כל מי שמגיע לאיסלנד עומד נפעם מול הקרחון הגדל ביותר באירופה ומול המראה שאפשר לראות רק באיסלנד והוא הזוהר הצפוני.

היערכות בנושא המזון
בנושא האוכל יש כמה אופציות. במלון אוכלים ארוחת בוקר שמכילה מוצרים כשרים כמו דגני בוקר. אם נוסעים לטיול של יום אחד אפשר לרכוש מוצרים ספציפיים בסופרמרקט המקומי שהם מתאימים לשומרי המסורת. אפשר לרכוש אוכל טרי בכל יום או אחת ליומיים. ההיצע ברשתות השיווק הוא די גדול והישראלים תמיד מוצאים מוצרי מזון שונים שהם נכונים עבורם וכך במהלך היום יש להם אוכל בתיק.

אוכל מבית חב"ד
אפשרות נוספת היא להזמין אוכל מבית חב"ד באיסלנד. הנציגים הישראלים בבית חב"ד מבשלים אוכל למטיילים בהתאם להזמנה שלהם. כך אפשר להזמין סוגים שונים של מאכלים ולקחת אותם לטיולים של כמה ימים, או לחלופין לקראת סוף השבוע שבו לא יוצאים לטיולים אלא נשארים בבית המלון למנוחה.

כאשר מזמינים אוכל כשר, כל הישראלים מסודרים והם נהנים מהעובדה שיש להם אוכל מבושל וטעים לששי שבת, גם בטיולים של מדינות מעניינות וביום ראשון הם ממשיכים בטיולים שלהם בין כפרי הדייגים ללגונות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה